Możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty dostawy bez podania przyczyny. Musisz zwrócić produkt, aby móc zażądać wymiany lub zwrotu pieniędzy za produkt. Termin zwrotu upływa po 30 dniach od daty wejścia w posiadanie produktu przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż kurier.

Produkt, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony i w miarę możliwości w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu z całym wyposażeniem. W przypadku uszkodzenia lub nieumiejętnego obchodzenia się z produktem lub oryginalnym opakowaniem, sklep zastrzega sobie prawo do naliczenia potrącenia ceny zakupu produktu.

Mogą Państwo również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, aby poinformować nas o rezygnacji z zakupu, do którego mają Państwo dostęp na formularzu odstąpienia od umowy . W takim przypadku należy wydrukować formularz, uzupełnić brakujące dane i dołączyć podpisany dokument do paczki zwrotnej.

Przed odesłaniem towaru do nas upewnij się, że na potwierdzeniu zamówienia lub fakturze (otrzymanej drogą mailową w momencie składania zamówienia) zaznaczyłeś, że zakupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym oraz że sprawdziłeś listę towarów nie podlegających zwrotowi. Jeśli towary nie zostaną wysłane do nas lub nie będą mogły być zwrócone, nie będziemy odpowiedzialni za Twój błąd i nie zwrócimy Ci pieniędzy ani nie obciążymy Cię kosztami wysyłki zwrotnej.

Zwrot może nie zostać przyjęty:

  1. Otrzymamy przesyłkę pocztową a nie otrzymaliśmy elektronicznego/pisemnego zgłoszenia zwrotu/reklamacji
  2. W paczce nie będzie wydrukowanego formularza zwrotu/reklamacji
  3. Nie będzie wpisany numer konta w przypadku zwrotu gotówki

Masz 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na zwrot przesyłki na nasz adres: Gdańska 3A, brama T1, 05-152 Cząstków Mazowiecki (FASHIONLOGISTICS; Panattoni), Polska LKVK GROUP sp. z o.o.

Prosimy również o poinformowanie nas o chęci wycofania się z zakupu info@defi-home.eu.

Zalecamy wysyłkę towaru listem poleconym z potwierdzeniem doręczenia. W przypadku zagubienia przesyłki, nadal będziemy mogli rozpatrywać Twoją reklamację na podstawie potwierdzenia pocztowego.

Koszt dostawy leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki przez dział reklamacji, zostanie wysłany do Ciebie nowy produkt w zamian lub otrzymasz zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni roboczych przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłeś do złożenia zamówienia. Pokryjemy wszystkie koszty zakupu, w tym koszty dostawy (z wyłączeniem wszelkich dodatkowych kosztów związanych z wyborem przez Ciebie sposobu dostawy innego niż najtańszy standardowy sposób dostawy, który oferujemy).

Wykonanie prawa odstąpienia od umowy w celu zwrotu lub wymiany produktu jest wyłączone w przypadku następujących umów:

  • umowy o dostawę towarów sporządzonych według specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych;
  • umowy na dostawę towarów, które mogą ulec szybkiemu zepsuciu lub wygaśnięciu;
  • umowy dotyczące towarów, które zostały rozpakowane przez konsumenta po dostarczeniu i nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych lub zdrowotnych (na przykład: kosmetyki, środki czystości, pasty i kostiumy kąpielowe, bielizna, skarpety)
  • umowy dotyczące towarów, które ze względu na swój charakter są po dostarczeniu nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami; (np. zestaw/zestaw, wszystkie przedmioty z pudełka Mystery, oba przedmioty z oferty 1+1 gratis, wszelkie GIFTY)
  • umowy o świadczenie usług, w pełni wykonane przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, które zostały rozpoczęte za uprzednią wyraźną zgodą konsumenta i wyraźnym odstąpieniem od umowy; (np. płatność za pobraniem, dostawa ekspresowa, ubezpieczenie dostawy)

UWAGA. W przypadku dobrowolnego zwrotu towaru, którego nie można odmówić po upływie 30-dniowego okresu wypowiedzenia lub towaru, który nie został zakupiony w naszym sklepie, zwrócimy taki towar tylko po uiszczeniu opłaty w wysokości 40 zł, która stanowi koszt rozpatrzenia nieuzasadnionej reklamacji, w przeciwnym razie produkt zostanie zniszczony. Nieodebrany towar zostanie zniszczony po 2 miesiącach.

ZATWIERDZONE ZOSTANĄ JEDYNIE WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI.

Więcej informacji o Ogólnych Warunkach Handlowych i Polityce Plików Cookies można znaleźć korzystając z linków na dole strony.

WYMIANA GWARANCYJNA

Towary elektryczne objęte są gwarancją przez 1 rok od daty dostawy. Jeżeli w okresie gwarancyjnym dojdzie do awarii części elektrycznej produktu, zostanie dostarczony bezpłatnie nowy produkt w ramach wymiany.

Gwarancja nie obejmuje:

  • fizyczne uszkodzenie produktu;
  • zużycie przedmiotu w wyniku normalnego użytkowania;
  • wad spowodowanych niewłaściwym, nieodpowiednim lub niedbałym użytkowaniem produktu.

Wyślij nam zdjęcie lub film, na którym wyraźnie widać, że przedmiot nie działa (urządzenie jest włączone, ładuje się, jest podłączone itp.). na adres info@defi-home.eu.

Jeśli nie możesz udokumentować wady na wideo, możemy poprosić Cię o zwrot przedmiotu do kontroli w naszym magazynie. Koszty wysyłki leżą po stronie nadawcy, nie przyjmujemy odbiorów własnych.

ZATWIERDZONE ZOSTANĄ JEDYNIE WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI.

REKLAMACJA DOSTAWY
Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie lub nie odpowiada zamówieniu (zły produkt lub niekompletne zamówienie), prosimy o przesłanie zdjęcia opakowania (z widoczną etykietą) i otrzymanych produktów pokazujących uszkodzenie w ciągu 48 godzin od dostawy na adres info@defi-home.eu.
Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona priorytetowo i szczerze przepraszamy za wszelkie powstałe niedogodności.
SKARGA NA PRODUKT LUB USŁUGĘ
Wyślij nam zdjęcie lub film, na którym wyraźnie widać, że produkt nie działa (urządzenie jest włączone, ładuje się, jest podłączone do prądu itp.) Jeśli nie możesz udokumentować wady na filmie, możemy poprosić Cię o zwrot produktu do kontroli w naszym magazynie. Koszty wysyłki leżą po stronie nadawcy, nie przyjmujemy odbiorów własnych.
DYSPUTY
Jeśli masz skargę na nasz produkt i usługę i nie zgadzasz się z decyzją lub jeśli nie możemy wspólnie znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do Komisji Rozjemczej za pośrednictwem europejskiej platformy ODR http://ec.europa.eu /consumers/odr/.

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przekazane w ramach reklamacji i zwrotów będą wykorzystywane wyłącznie do obsługi twojego zgłoszenia oraz realizacji naszych obowiązków prawnych. Dane te nie będą wykorzystywane do celów marketingowych bez twojej zgody.